kreatívan

 2012.10.30. 09:27

2012-10-29 09.04.08 (480x640).jpg

Ígértem a tojástartóból készült figurát nektek. Körbevágtam a tojástartót 2 db elemet lefestettem gyöngyházakril festékkel. a fej egy kisbaba pamut új nélküli kesztyű kitömve a kesztyű másik darabjával melyet összegumiztam, majd egy hurkapálcát beleszúrtam és átszúrtam a tojástartón. A kesztyű maradék részét nem vágtam le abból van a ruha. hátra ragasztottam egy zseníliadrótot ,  pár szál műhajat is ragasztottam a kalap alá, majd a fejére ráragasztottam a kalapkát, tetszés szerint lehet díszíteni. Arcát alkoholos filccel rajzoltam. Jó munkát nektek:)!  Kiwi

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwiland.blog.hu/api/trackback/id/tr674878502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása